Pokud ve své firemní komunikaci potřebujete mluvit s dětmi, rádi vám s tím pomůžeme. Rozumíme marketingu a máme ve svých řadách i zkušené pedagogy. Pod značkou Agentura 42 vytváříme a realizujeme zábavné a vzdělávací programy pro děti tak, aby se mohly stát plnohodnotnou součástí komunikace vaší společnosti. Pokud je to pro Vás důležité, pomůžeme vám s dětmi lépe komunikovat.

¨

Před několika lety jsem dostal za úkol představit zhruba dvěma stovkám školákům základní informace o třídění odpadů. Sešli jsme se v kině, kde nezůstalo snad jediné volné místo. Po mojí prezentaci měl něco říci na stejné téma i zástupce technických služeb daného města a poté následoval film na téma ochrana životního prostředí.
Poté, co jsem děti zasvětil do problematiky se slova ujal další řečník. Po pár minutách však v sále nebylo slyšet vlastního slova. Přitom i druhá prezentace byla hezky připravena. Obsahovala mnoho zajímavých čísel, informací i fotografie nových obracečů kompostu a podobně.
Proč nebyl druhý řečník úspěšný?
Svoji prezentaci si nachystal sice pečlivě, ale mluvil stejným jazykem, jako se svými dospělými kolegy. Děti jsou v tomto ohledu často mnohem náročnější publikum a pokud je nezaujmete, dají vám to jasně najevo. Učitelé základních škol by vám o tom mohly vyprávět.

 

 

Nejčerstvější informace o tom, co je nového v agentuře najdete také na našem profilu na sociálních sítích.