Rezervace programu Tonda Obal online

Pokud jste vyplnili a odeslali registrační formulář, náš koordinátor vám vytvoří do 2-3 dnů účet v našem rezervačním systému. Na e-mail vám dojde výzva k vytvoření hesla a následně budete mít možnost zarezervovat konkrétní termíny pro vaše třídy. Přihlašovací údaje do systému jsou: 

Uživatelské jméno – vaše emailová adresa 

Heslo – heslo, které jste si zvolili.

Poznámka: Tato stránka slouží pouze k rezervaci termínů programu “Tonda Obal online” pro jednotlivé třídy. Pokud chcete klasickou verzi, kdy lektor navštíví školu osobně, stačí vyplnit registrační formulář – REGISTRACE – a poté vyčkat, až se s vámi spojí náš koordinátor. S ním si dohodnete konkrétní termín a další podrobnosti.

Pokud si s něčím nevíte rady, je zde NÁPOVĚDA

Koordinátorem programu je Irena Jiroušková: e-mail.: jirouskova@a42.cz

Nápověda:

Toto je rozbalovací nápověda k postupu rezervace termínu.

Klikněte na červené tlačítko “Registrace”:

Pro registraci potřebujeme tyto údaje:

  • Název a adresa školy
  • IZO školy. (Lze zjistit ZDE
  • Jméno kontaktní osoby.
  • Kontaktní telefonní číslo, na kterém je možné kontaktní osobu zastihnout.
  • Kontaktní e-mail.
  • Odhadovaný počet účastníků, případně jejich věkové složení.
 

* Pokud jste již formulář vyplnili, vyčkejte na kontakt od našeho koordinátora.

Ozve se Vám jedna z našich koordinátorek a založí vám účet v našem rezervačním systému. Jeho založení vám bude oznámeno na váš E-mail. E-mail bude obsahovat výzvu pro vytvoření hesla.

Toto heslo si pečlivě uschovejte!

Volné termíny uvidíte i bez přihlášení, pro jejich rezervaci je však přihlášení nutné.

Případně můžete kontaktovat koordinátorku programu Tonda Obal na cestách:

Mgr. Pavla Žďárská, e-mail.: zdarska@a42.cz, tel.: +420 608 775 040 

Poznámka.: V účtu používáme zkrácený název školy místo vašeho křestního jména. Jedná se o záměr, prosíme, neopravovat.

Přístupové údaje do rezervačního systému můžete poskytnout vašim učitelům, kteří si vyberou a zarezervují termíny sami.

  1. Pro rezervaci je nejdříve potřeba se přihlásit do rezervačního systému na této stránce. Na obrázku vpravo je označeno červenou šipkou místo, kde najdete odkaz pro přihlášení. Uživatelské jméno je vaše e-mailová adresa, heslo je heslo, které jste si  zvolil/la.
  2. V kalendáři vyberte týden, kdy hledáte volný termín.
  3. Pod kalendářem se objeví jedna, nebo několik tabulek s volnými termíny. (zeleně) Každá tabulka připadá jednomu lektorovi, který termíny vypsal. Vybrat si můžete kterýkoliv ze zelených termínů. Rezervaci je možné vytvořit nejdříve 90dní před daným termínem, nejpozději 2 dny před daným termínem.
  4. Po kliknutí na vybraný termín je potřeba doplnit kontaktní údaje na konkrétního učitele, informace o třídě a případně odkaz na virtuální hodinu, kde se lektor se třídou setká. Pokud odkaz nevyplníte zde, zašlete jej prosím přímo lektorovi na jeho emailovou adresu.
  5. Po kliknutí na tlačítko “Objednat” dole dojde k rezervaci termínu.

Své rezervace a informace o nich naleznete v menu rezervačního systému. V každé rezervaci (v jejich výpisu pod tlačítkem detail) naleznete informace o lektorovi a jeho kontaktní údaje pro případ komplikací a technických problémů.

Pokud nemůžete termínu využít, poprosíme o jeho stornování. Termín se tak uvolní pro případné další zájemce.

Rezervaci je možné stornovat nejpozději 7 dní před termínem. Pozdější storna, prosím, řešte s naším koordinátorem.